Saturday, July 14, 2007

Shiki by night, poli night


Tin paraskevi to vradi itan ta genethlia tou Christou kai eipame na to riksoume eksw. Pigame gia fagito sto Shiki, mia alli perioxi ekei konta, den kserw leptomereies, 3 staseis me to trenaki. Fagame kai pirame kai 2 mpoukalia krasi pragma eksairetika akrivo stin Iapwnia. To thema einai oti o servitoros sto telos exase to xarti pou simeiwne tis praggelies kai den to evriske me tipota. To apotelesma itan na fwnaksei ti giapwneza pou itan mazi mas, ti Yuki, na tou "thimisei" ti eixame parei. Fisika, i kopela den eipe oute ta misa kai etsi plirwsame poliiii ligotera, dld o Christos ta plirwse. Elpizw na mi diataxthike kanena harakiri apo to afentiko meta...

Sti sinexeia pigame se ena baraki pou exei enas filos tis Yuki pou genika mazevei ksenous, asiates kai mi. Poli mikro, poli filikoi oloi, mas rwtisane fisika apo pou eimaste kai otan eipame mas efere o tipos kati agalmatakia souvenir apo Ellada. To ena itan enas satiros me to pouli terma panw,(mathame se olous ti einai to papari), kai to deftero itan i Afroditi tis Milou. Opws katalavainete poli wraia vradia, mas kerasane kai ta dika tous ta sake, mia xaroula. Sti photo eimai me ton tipo pou exei to bar, pantremenos me didima.

Gia to telos mia skini apeiris malakeias me ta chopsticks... apo to Manwlomixalio...
Na doume simera pou exei ton typhoon kai rixnei apo to prwi cats & dogs, pou tha pame. Exoume mouxliasei...

6 comments:

Fez said...

psagmenoi oi filoi sou ekei, ta kseroun ta katatopia ;)

Beatrix Kiddo said...

nai nai ekpaideftikes episkepseis kanoume...

Rozakas said...

Ama xanadw iapona na kanei to sima tis nikis, tha ekneuristw para poli.

ζορρό said...

Αρχαίο Πνεύμ' αθάνατο, αγνέ πατέρα του ωραίου, του μεγάλου και τ' αληθινού...

Beatrix Kiddo said...

roz: to sima tis nikis to kanoun giati nomizoun oti einai cute! Etsi mou eipane dld otan rwtisa. Twra ti na pw? OLOI to kanoun...

zorro: to pnevma mas marane...

ζορρό said...

Μπι: άστα αυτά, όλα για το πνέυμα γίνονται... ;)